Die vraag krijg ik geregeld van mensen die me volgen via Twitter, Facebook en/of LinkedIn; daarom deze ‘uitleg’.
Online consultant
Als online consultant help ik bedrijven, personen en organisaties met hun online communicatie. Van beoordelen of een website nog doet wat die behoort te doen tot brainstormen over een socialmedia-strategie.
Samen kijken we waar je staat, waar je naartoe wilt en hoe daar te komen. Ik help je door inzichtelijk te maken wat een bepaalde keuze voor consequentie heeft, of hetzelfde doel niet anders, goedkoper, sneller of beter bereikt kan worden en of de organisatie ‘in staat’ is actie te ondernemen!
Ik bouw ofmaak niets. Wel kan ik mijn uitgebreide netwerk inzetten, als er behoefte is aan specifieke hulp voor bijvoorbeeld een infographic, een aanpassing aan een website of een video over het bedrijf.
Neem vrijblijvend contact op om te kijken of ik je kan helpen.
Strategische inzet social media
Naast een website heeft ‘iedereen’ tegenwoordig wel een Facebookpagina, een Twitteraccount of een LinkedInprofiel al dan niet in combinatie met een Company Page. Maar:
- hoe zet je die in?
- wie ga je volgen?
- hoe krijg je meer relevante volgers?
- wat moet je wel of niet delen?
- gebruik je alles wat de tools te bieden hebben effectief?
Het kan gaan om kleine en simpele adviezen, zoals het instellen van een automatisch bericht als mensen via Twitter of Facebook Direct Messages aan je sturen, maar ook interne trainingen waarmee medewerkers geschoold worden in het sociale platform waar je klanten nu al actief zijn behoren tot mogelijkheden.
Neem vrijblijvend contact op om te kijken of ik je kan helpen.
Presentaties/workshops
De kennis die ik heb, deel ik ook via presentaties of workshops. Het verschil daartussen zit in het feit dat de eerste bestaat uit een -inspirerende- lezing en de tweede hands-on is , met maximaal 10-15 deelnemers die direct toepassen wat ze leren.
Neem vrijblijvend contact op om te kijken of ik je kan helpen.
Of kijk wat mijn klanten over mij te vertellen hadden!